ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





MAIN LARI LARI :)
Monday 4 July 2011 . 0 word(s) .
assalamualaikum,


sweetnya, kita main lari lari sama-sama :) 

pada awalnya, memang tak nak pergi tapi disebabkan tahun ni last, arggh pegi juga :)
best sesangat. you guys sporting. macam biasalah dengan geng tong sampah ni :) *okey ni gurau.
*seindah drummmmmm *

*starting

boom, boom, pak pak boom boom pak *macam kompang orang kahwinlahh pulak


 poco poco pun ada


alololo, cikgu halim buat muka comel * tembak kang! hee

perhatiann!!!


PERMULAAN
larian serentak 1 murid 1 sukan 1 malaysia



bunyi BOOOM! menandakan larian bermula, larilahhh apalagi.
lari sambil sembang. HAHA. masa nak lari tercari carilah baby boo saya mira. rupanya dia dah sampai kat depan selekoh tu, apa lagi kejarlah dia. kiranya kita orang nak bajet lumbalah, sapa yang menang. makin kedepan orang kejar makin laju pula. HAAA, semput. 
fuyooo!, makcik makcik pakcik pakcik lagi semangat darii kita orang. keep it up guy! *okey poyo




ecehh, cikgu gosip panas *macamlah saya tak tahu. hihi *okey tipu lagi




sampai kat satu selekoh tu, piwit! hahaha

 abang polis handsome :) * dah kahwinlah! haha
tengah telefon saya lah tuu * okeyyy ni tipu

 kita orang pun larilah, guru besar pun lari juga *kiranya nak jadi mudalah ni
 hahaha, mati aku kalau dia baca ni.



   haaaa, penat lahh ketiak saya dah basah * okeyy tipuuu lagi haha
                                                                              

fuyooo, saya dapat no. 34 haha, terel tak? eleh jelouslah tu (menyampah)

               alaaa, bukan dapat kereta ferari pun. dapat botol air je, nak? ambikk! HAHA


  -------------------------------------------------------
SEGMEN posing :) camera roll action
  dah penat, posinglah ,  elehh jelous lagi lah tu. hihi

 okey tudung saya macam palat, mira comel :) * dah jangan sengih sorang sorang  --'


                 muka aku macam tempe * okey diam! :(
                      yang baju merah macam superman tu : mahani :)
                          yang muka syok comel tu saya --'
                              yang betul betul comel tu mira :)

                      ----------------------------------------------
                                                           
                  okay, kaki dah sakit. sapa nak tolong urut? 
 monday cuti. okay saya suka :D tapi ada kelas tambahan. okay saya tak
                                          suka :(
                                                              
    thank you to : adik aeman azman :) sebab kasi kakak copy gambar
                                                     
  
                                          k.lah bye. assalamualaikum
                                          salam sayang dari saya
                                      jaga diri dan solat jangan lupa.
                                                                 


Thanks for reading :)




. Newer Post