ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





jalan jalan
Wednesday 24 August 2011 . 0 word(s) .
Assalamualaikum :)



                                                              - SHOPPING TIME -


                      Janji dengan ahza pukul 2.30 tapi sampai LRT pukul 2.50 :) takpeeeeeeee. maintain senyum macam orang gila kat train tu :) hikhik, ingatkan dua orang je rupanya ajak geng. okayy bagus :) ajak taufiq sekali :)  Sampai je kat klcc, terjumpa si Mahani. wahhh macam tahu tahu je :) kita pun buat rombongan sekali pegi ts.

ramai orang :) kat tTS

 saya jumpa anis syafira wuuuuuu * tak tipu :)



kita rindu anis, boii :)
hikhik

                        wuuuuuuu, first time saya pegi shopping dengan lelaki -,-  baru saya tahu lelaki kalau shopping memang kalah perempuan, kan ? haha.
okayyy saya memang suka pusing2 dan kita boleh buat tawaf  7 kali kat seluruh tingkat ts tu :)
kaki saya sakit + krem , semuanya salah awak. hahaha. okayyyy dah jangan pukul pukul lagi. * sakit lah gila!
dalam masa 1 hari tu shopping awak beli 2 je barang. *sakitnya hati saya -,- takpa saya watlekk. tapi kelakar pun ada, depan- depan pun nak text kan gila? haha, 


                         sampailah pukul 6.45 kelam kabut cari tempat nak berbuka, pegi mana mana restaurant je semua dah reserved, wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa. rasa nak nangis pun ada. kaki lenguh pula, ada sesiapa nak dukung? please please. haha * mengada gila


tiba-tiba nampak.. 


hehe, nak tuuuuuuuuuuuuu! haha okayyy just order and take away je :)
takpeeee, tak kesah

bila nak beratur jeee, mak aii! ramainya.
okayyy tunggu tunggu dalam setengah jam :) cool era :'>


saya order ni :) yum yum c(:

lepas tu cari tempat nak berbuka, cari punya cari, finnally jumpa juga :) hureyyyy!

tunggu sampai lah bunyi azan + berbuka


lepas tu otw balik. tiba-tiba kaki kremm. nak nangis tapi cover cover :'(

senang cerita kita orang balik pukul 10.05 malam -,-
PELIK, kali ni mak saya tak bising # nasib baik mood tengah okay :)
balik je , tak boleh tidur :( sakit kaki, awak! picitkan! semua salah awaklah ne..



k boii, semenjak puasa ni malas nak update, sorry reader :)
jangan lupa doakan saya * trial dah nak dekat -,-
__________________________________


selamat hari raya maaf zahir dan batin :)
iklas dari saya ERA QUSNIZA 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post