ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





HAPPY BIRTHDAY BELL
Saturday 1 October 2011 . 0 word(s) .

before baca ni, saya nak minta maaf sebab dah lama tak updates. Terutama kepada mira, dah banyak kali, tanya bila nak updates blog. atotot, kesiannyaaaa. tapi terima kasih sebab jadi pembaca blog era yang setia
awwwww, cium sikit :* 

-------------------------------------
starting

HAPPY BIRTHDAY BELL BELLE 

okayyy, saya nak story nieee. dengar tau. fokus! kuikuikui
okayy first saya nak bagi tahu semua orang yang saya sayang seorang perempuan yang saya start kawan semenjak tadika, iaitu SITI NUR NABILA HUDA, 
kita suka bersama, sedih bersama, marah bersama, nangis pun bersama, demam bersama, selsema pun sama sama, mandi pun sesama, haha *okey ni sumpah tipu -.- 

dulu masa kecik kecik, time mak ayah kau tak da rumah. kita selalu main masak-masak, then main cikgu-cikgu sama-sama, kesian kau. aku selalu jadi cikgu then kau jadi murid :)
sumpah aku rindu kenangan tu, aku rasa nak forward balik, tapi aku tak terdaya . Dulu aku selalu datang rumah kau, lepas tu kita hias bilik kau, bila dah bersepah kau yang kemas. aku buat ilekk jee. haha
ye aku nakal, aku kejam. tapi AKU SAYANG KAU BELL :'(

                                       
Bila aku buat salah, kau selalu tegur dan nasihat aku. Bila aku tak datang sekolah, kau mesti text dan call aku.
terima kasih atas segalanya . Aku hargai semuanya. if ada problem kita shares sama-sama okay? tak nak nangis nangis, aku tahu kau kuat nak harungi semua rintangan hidup kau. then, aku nak kau cepat cepat sembuh dari penyakit kau. pastu kan, kan, kan, kan, kan, aku taknak kau sayang cedric lebih daripada aku tau :') heeeeeeee.


kalau boleh aku nak hidup bersama kau sampai aku mati bell. sekiranya umur aku tak panjang.
kau jaga diri kau macam mana kau jaga aku. ingat bell !
----------------------------------------------------------------------
okayyy tukar mood

happy birthdayyyyyyyyyyyy bell belle!
photos showwww, 
if, nak tengok. click kat photo nie okay ?

|
|
V

thank you for view
----------------------------------------
-----------------------------------------

okayyy, saya nak tidur :) byeeeeeeeeeeeeeee, reader


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post