ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





Sunday 12 February 2012 . 0 word(s) .
assalamualaikum,

come on everyone, everybody let go. haha. lagu dora memang comel. cute macam korang. wuuuuu. Bismilahirahmanirahim, dengan ini saya nak story. so sila senyap. kat rumah tak tahu nak buat apa.
so sebagai pengajarannya jangan ikut contoh saya. okey? hehe.

                                 
                             
                      buat masa ni kita orang malashhhhhh sikit nak kerja. okeyy sila gelakkan kita orang.
                                             *buhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*



sapa rindu saya? angkat tangan luuuuuuuuuuuuuuu!!! ekceli saya dah dapat gaji, ciput je. tapi Alhamdulilah.
kerja memang penat lagi pun sapalah yang cakap kerja ni tak penat. so bila kita dah kerja baru kita tahu betapa susahnya mak ayah kita cari duit selama ni. mak saya dah bising sebab saya asyik duduk rumah.
Ekceli, saya bukan makan tidur kat rumah, saya tolong emak saya okeyyyyyyyyyyyyyyyyy. shhhhh.
hari sabtu memang satu kewajipan untuk keluar. kan? merayap lagi. macam lipas. hehe *senyum*




 
   
          saya dah apply UPU. Tiba-tiba saya rindu sekolah, teacher and adik adik junior saya.
                                                                 *rindu*
       
mesti korang tanya kenapa gambar ni tak perfect tiga. sue takda. haha sue dah kerja. so jarang dapat keluar dengan dia. okey saya rasa dah lari tajuk ni. Dari klcc sampai ke pavi, dari pavi sampai ke bukit bintang, dari bukit bintang sampai ke sungai wang, sungai wang sampailah time square. finnally. seriusly kita orang
tak da motif and tujuan. BBM si anis, then dia kata dia kerja kat *NICHI* ts. punya lah rindu kat dia. finnally jumpa juga. okey jangan jelesssss *muehehehehe*

ya allah, anis kurus gila. rasa nak pukul-pukul dia. sebab tak makan banyak.
* kejam *

                    tak dapat nak jumpa lama-lama sebab anis tengah keje. comel gila dia jadi promoter



              lepas jenjalan, balik lerr apa lagi. and for the last picture before kita orang balik.
                                                            *sila tarik nafas*

                                                                               |
                                                                               |
                                                                               |
                                                                               |
                                                                              V

                                                                                     *SENGIH*


                                                okey, rantai burung hantu saya macam ngek. tapi takpa. tetap comel
                                                                          *okey perasan tol saya ni*

okeyylah, saya tangan saya dah kebas ni. hehe. bye reader. thank you for reading. heeeeeeeee

assalamualaikum,
eraqusniza.



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post