ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





heyy!
Friday 23 March 2012 . 1 word(s) .
                                                           Assalamualaikum.
    berapa bulan saya tak updates blog *rindunya nak menaip* ya ya ya result spm 21 march 2012 ni *



                               seminggu sebelum nak ambil result saya dah demam.

                                                     nak tahu keputusan saya? hehe
                                                               *Drumroll*
                                                                    
                                                                     I
                                                                     I
                                                                     I
                                                                     v



                      Hehe, ekceli ni bukan saya punya, mamat mana tah yang punya result. haha
                             okeyylah, result saya alhamdulilah lulus semua, *clap clap*

              baru baru ni saya pergi holiday, weheeeeeeeee, best lah juga. gambar saya tak da banyak.
                                     sebab saya yang jadi tukang capture kat situ. hihi



                                                         taaaaaaaa daaaaaaaa !!


                                                                     motif?
                                               ( maaf kalau terlebih over. hihi )


        ekceli kat sini korang boleh rebus telur tau, sapa yang nak kahwin tu.. if gas kat rumah dah habis nak            
                  rebus telur, so korang boleh lah datang, hehehe, saja la buat lawak *gelak laa :p


  nak tengok something tak? time ontheway balik ke kl saya sempat shoot awan ni



                          
                                                 k.lahh sorry entry pendek. hehe. byee
                                                  
 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post