ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





metropulus
Tuesday 27 March 2012 . 4 word(s) .



          Assalamualaikum, heyy buddies.
      Bulan ni saya rasa dua tiga hari je saya duduk rumah. saya merayap sekitar kota metropulus,
     cewahh, saya dah merantau sekitar ampang. so sekarang saya dah tahu kat mana tempat melantak yang    
      shedap shedap. yum yum. then, saya dah merantau area damansara dengan mycousin and her boypreng.
     Dah lama tak keluar pegi sungei wang. rindu ah abang security gurd kat tu. haha. *okey tipu* sekarang ni saya dah kuat makan. hehe


      omeyygaddd, sedap nya ada mushroom , pastukan ada ayam, ehhh udang pun ada. apa ni.. air liur awak melelehhh. haha. nah tisu. *jemput makan ye *



                         berat saya dah naik. tarak tipu. dulu berat saya 37 now 39. ohhhhhhnohhhhhhhh!!
                                 kena maintain kan ni. nanti obesiti. nanti saya tak comel ahhh hencani.
                                                         *ya tuhan perasannya * sila abaikan


  

                             okey ready ready saya nak setori ni. gelambah la luuu. hahaha.
                                                       *DRUM ROLL*

                                                         # broommm
                                                      #broooommmm
                                                        #broommmm

sebenarnya......saya first time  pegi "The curve" I'm repeat again " THE CURVE" haha. Ya Allah shantek sangat tempat tu. if sapa yang tak pernah pergi tu saya suggest untuk pergi. ekceli dia   
    tempat shopping mall terbesarlah kiranya, ahh susah nak citer. better you guys should go.

                                                               *click-clik*
                                                               *click click*
                                                           *click-click*

ekceli saya takda motif pun pegi sini. just makan makan then teman my cousin cari kasut kat vinci.
puas merantau dari vinci lot 10, pavillion sampailah klcc pastu direct pegi vinci kat the curve shah alam. haha, nampak tak betapa rajinya kita orang ni. 

 disebabkan tak jumpa kasut yang berkenan dia hatinya so kita orang pun balik. skru kat kaki wa hampir tercabut. nak mengadu ahh ni. toink toink.

Ibu saya call dia cakap peminat hantar surat kat saya. mana taknya lepas dapat result spm terus saya dapat surat dari peminat peminat saya. wuuuuuuuuuu   terharunya. bertimbul-timbul surat tu dekat bilik saya. semuanya dari kolej ini kolej sana sini. hmm saya tak nak masuk kolej. nak Universiti juga. semua orang pun nak macam saya. kepada readers doakan  saya supaya dapat masuk Universiti tau. 
~Amin~


okeyylahh shayang shayang saya, iyerkkkk. mengada ahh saya ni. k.lahh sampai sini je saya taip. lenguh ahh sangat. kebas buntut dah ni. hehehe. k bye . take care , assalamualaikum. sampai salam sayang saya kepada family awak semua. hewhew.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post