ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





awwwwwseeeeeeemmmmmmmmm!
Wednesday 18 April 2012 . 0 word(s) .
                                                ~Assalamualikumwarahmatuwahiwabarokatuh~




                   hello ebibadi, dah lama saya tak updates blog. okayy. duduk diam diam. bulan april  ni banyak dugaan betul. hmm. tapi takpe kita kena kuat kan semangat. okayyyy. sila betul kan kerusi anda elok elok. sebab saya nak membebel lama. *sengih*

 minggu lepas saya dengan family pergi L.A . Los Angeles ? haha. nop. Lebuh Ampang je . maybe Los Angeles tu suatu hari nanti. haha. You know what, saya jeles dengan kakak angkat saya tu. alaa yang hot tu. dia selalu round the world. sapa lagi kalau bukan Yuna . hihi. jom usha gambar dia. cheeekidoutt.




Dear sis Yuna. saya peminat awwwseeemmm sis. every tuesday at ten pm. saya akak usha sis Yuna dalam kaca tv astro Ria. i love sis. kirim salam gedik saya dekat abang Qi. hahaha okayy, nanti jangan lupa beli kan saya present bila balik malaysia nanti. *jangan jeles* ~naik kening~
muehehehe

 Ekceli saya tak nak cerita pasal yuna. jom ikut saya jalan jalan di negara Malaysia. ayuh!
we are going to Damansara.
let go! wuhooooo!


abaikan saya.

okay. nampak tak muka ekcited ? nampak tak nampak tak ? haha

kita orang jalan jalan  sambil tu saya ambil kesempatan usha brother brother handsome kat situ. hihi,
jangan marah sayang. senyum sikit :) muah. 

wuuuuu, kasut buatan Jimmy Choo. awwwwsemmmmm.
warna hitam tu cool gila.


okeyy dah dah. jangan nak berangan.



tak da motif pun .

 motif ?





thanks to adam for this picture. saya suka gambar ni. sebab saya seolah olah macam kat L.A.
soooooo  awwwwwsssseeeeeeeeeem!!!
ya tuhan perasannya
*abaikan*



muka saya ? ohh nooooo. gemuk nyaaa

saya nak memperkenal dua gadis cilik yang gedik. haha. yang berbaju biru tua itu Rara, and the white blouse tu wawa, say hyeeeeee. haha . dorang ni semenjak jadi modeling kemain gedik dengan saya.



okayy dah.

lepas dah round round area damansara . memang tak sah kalau tak pergi rumah cIKEA, ikea lah.




awwwcakk, he is my uncle say hai . haha .*hormat orang yang lebih tua *
hihi.

lepas tu kita orang pun pergi tasik perdana.


okeyyyy. saya tahu saya over dalam gambar ni. kesah ? hihi

okeyylahh reader. saya nak keluar merayap lagi. bye. jaga kesihatan tau. sekarang ni musim panas.  banyak minum air masak tau. cium sikit :* muahh. salam sayang buat reader.




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post