ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





Night show.
Tuesday 24 April 2012 . 2 word(s) .
 assalamualaikum, jangan tak jawab nanti dosa
*sengih*

saya dah bosan duduk rumah. nak job! nak job! haha. so my unty calling. dia kata ada job dekat dataran merdeka. about Agung not jagung. haha. okayy. saya pun tak tahu menahu pun pasal kat dataran merdeka tu.
saya pakai simple je. skirt labuh, t-shirt and kardigen and i'm wearing the pasmina. simple a right.
takda gambar pun. hihi. sorry.


time ni saya sampai pukul 5 petang sebab show tu siaran langsung pukul dua dekat asto ria and tv2. but bila dah cari parking. huh! setengah jam alamatnya. Jalan dekat area situ semua dah tutup. 



time for make up !
come on girls. cewahhh!




first saya dapat job ni memang tak tahu pun ada artis nak datang. bila saya sampai je saya orang pertama saya nampak faizal tahir. memang heandsemlah. bolehh lahh. not bad. hihi. then saya jumpa noraiza idris. betul ke nama dia ? hentam je. then osbon. kenal tak Osbon ? juara maharaja lawak tu. then saya nak awieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! fiwit! jom stalker. haha





nasib baik saya cilok cilok tangkap. haha. *clap clap clap*



you guys nak tahu. abang faizal ni sporting orangnya. seriusly. korang sembanglah
apa apa topik dengan dia. sporting habis.
saya pun dengan ini mengambil kesempatan tegur abng faizal kita nih.
sembang sembang then gelak gelak.
 saya sempat mintak autagraf . haha
and last word yang saya tak boleh lupa

                                        bila dia kata muka saya macam yuna. hahahahahaha.

macam tak percaya jeeeeee
ya allah. perasan nyaaa
*abaikan*
hahahahahaah

dah dah! abang faizal kita ni buat saya bertambah perasan. hehehe.

dalam banyak banyak model saya rapat denagn kakak mia ni.
pretty right ? nak number ? maaf dah berpunya


and the all modelling!


that all. for today! thanks reader.
you follow me , i'll follow you back



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post