ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





saya rimas
Saturday 12 May 2012 . 0 word(s) .
                         assalammualaikum, hai stalker. opps silap silap . hai reader hihi.


saya tahu sebenarnya ada seciput ciput friend dalam facebook saya cuba stalker tentang diri saya, ahh! kesah apa gua, hihi,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

note:


 okeyyy, dear my stalker, awak ni comel betul saya tengok. comel je IM saya bila saya online. tegur saya malahan puji saya. lepas tu awak  copy habis ayat ayat saya  kat wall, alahai. comel nyeh awak nih, rasa nak cubit cubit pipi awak. okeylahh. saya buat tak tahu jeh. buatlah apa yang awak suka jangan copy photo saya sudah. *sengih*

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* lapan . hari bulan lima . dua ribu dua belas *

saya dah jadi budak pra-U. ahh! bangganya. bila dapat result hampeh. haha. tapi saya tetap dengan pendirian saya, saya tetap akan menunggu keputusan dari UITM. rayuan rayuan and rayuan.

*dalam hati*
 #mungkin allah dah tetapkan aku untuk masuk ke tingkatan enam. aku pasrah . alhamdulilah . sekurang  
                  kurang aku masih mempunyai rezeki untuk menyambungkan perlajaran#



 Ramai IM saya dalam facebook, betul ke saya nak masuk form 6 ? ye ye comfirm saya masuk form 6. kata mereka form 6 susahkan ? hmm. saya tahu susah. tapi kenapa kakak abang senior boleh ? so saya pun boleh . saya ambil sebagai cabaran. doa kan saya . semoga semua berjalan dengan lancar. Amin .


   TAHNIAH!!



         ~saya era qusniza bt mohammed nadzri telah terpilih untuk tawaran ke tingkatan enam dengan jurusan kemanusian dan akan melanjutkan stpm di high school setapak~
                           
            sekian.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post