ceritera si gadis kecil

#insyaallah*
# Menjadi seorang yg kuat dlm menghadapi cabaran & rintangan hidup
# Menjadi seorang yg lebih penyabar dan berani
# Menjadi seorang anak dan kakak yang bertanggungjawab
# Menjadi mahasiswi form 6 dan tamat dengan pointer yang baik
# Memiliki lesen
# Memiliki kenderaan sendiri
# Dulu every month shopping, now 4 bulan SEKALI shopping
# Menjadi seorang isteri soleha terhadap suami dan anak *ehh?gurau*
# Menjadi seorang hamba allah yang taat kepada perintahnya.
# Menjadi seorang yg lebih matang & melakukan perkara jihad ke jalan NYA
# Menjadi seorang yang berfikiran luas dan positif
# Kurangkan tabiat menangis dan tabiat berangan
# Stay simple and awesome
# Buang sifat gedik gedik dulu
# Kurangkan tabiat buat lawak yang tak seberapa nak lawak
# Kurangkan pengambilan gula *melalut ni*
# Kurangkan tabiat keluar rumah.
# Dulu makan md chicken every week now SEBULAN sekali *kempunan*
# Lebih bersikap sederhana
# Tidak boros



kotak music





Saturday 9 March 2013 . 0 word(s) .


Assalamualaikum,

#oldskool

    Demi tuhan aku rindu . Aku rindu nak jadi form 5 . Aku rindu nak jadi budak Sijil Pelajaran Malaysia . Aku rindu nak jadi vandalisme. Aku rindu nak kacau cikgu, Aku rindu nak hug cikgu, Aku rindu
 makcik-makcik kantin *ehh ! jap ni tipu. ehiks. ishh ! Segalanya aku rindu.  

Teringat zaman menengahan kat sekolah  tabiat aku yang suka conteng menconteng kat dinding sekolah, gua gengster dulu. lu tak percaya ? bagus. jangan percaya. waa semput. haha.

nak tengok? ne olehhhhhhhhhh

haha, yela okeyyy

cekidouttt!!!


I
I
I
I
I
I
V

buruk kan? belum siap -.-
(step by step)

*first


*second


*third


tadaaaaaaaaaa!!! terkejut tak? hihi

ada lagi dua dinding, tunggu ya
(scroll bawah sikit)

SECOND WALL

I
I
I
I
I
V

(ekceli tak tahu motif )

and the last 

I
I
I
I
V


and for the last picture



haha, okeyyy sebenarnya taknak tunjuk.

rindu picture bawah ni


   
                                                                    

sorry entry bosan. assalammualaikum.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post